duminică, 22 iulie 2012

Semn, urma, cicatrice

Ieri am auzit o replica intr-un film: "We all carry scars, inside and out."
M-a impresionat pentru ca mereu m-am gandit cum ar arata lumea in jurul meu daca ne-am purta ranile interioare sub forma unor cicatrici pe trup. Ar fi trist, probabil, dar mai onest asa. Incercam tot timpul sa parem mai puternici decat suntem de fapt. Ne ascundem sentimentele, durerile si dezamagirile, unii de teama, altii din obisnuinta.
Tot ieri, o prietena mi-a impartasit un citat drag ei: "Children show scars like medals. Lovers use them as secrets to reveal." 
A spus-o Leonard Cohen si sunt de acord cu el. Desi cati dintre noi, chiar si in intimitate, suntem gata sa ne dezvaluim cicatricile sufletesti acumulate cu anii?
Nu am raspunsuri deocamdata, doar intrebari. 


2 comentarii:

  1. I guess all we can hope for is that we wear our scars with dignity, and that one day we are lucky enough to find someone who will treat them - and us - gently and lovingly.

    RăspundețiȘtergere