miercuri, 9 mai 2012

Muzica

Pentru ca blog-ul e un spatiu public (deoarece il vizitati voi), dar si un loc care imi apartine, ca un fel de sufragerie unde ne adunam si discutam, comentam, povestim, m-am gandit sa va impartasesc o descoperire muzicala. Ca doar din cand in cand ne trebuie si un fundal sonor, nu?
L-am gasit intamplator pe youtube. Nume: Mat Kearney. Albumul: City of Black and White.
Mie mi-a placut mult. Vocea lui Mat seamana cu cea a lui Chris Martin de la Coldplay.
Poftiti o mostra :)

2 comentarii:

  1. De ce nu mai scrii? Aveai atat de multe lucruri frumoase de spus...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca am disparut. Inca am de lucru in spatiul academic (teza de doctorat) si nu am mai avut energie pentru blog.Promit ca revin curand. Multumesc pentru apreciere si pentru incurajare!

    RăspundețiȘtergere