miercuri, 7 septembrie 2011

Pentru prietenii mei

Azi am trait emotii frumoase toata ziua. De la prima ora a diminetii (fiindca, in mod neobisnuit m-am trezit devreme) am fost asaltata de urari pentru ziua mea de nastere. Ce-i drept, ma asteptam la semne de prietenie si pretuire din partea catorva apropiati si membri ai familiei. Ii iubesc si ei stiu cine sunt.

Dar a fost mult mai mult decat imi imaginam.

Sustin ideea de a trai in lume si nu in virtual, de a strange maini si nu de a da 'like', insa azi mi s-a demonstrat ca lumea virtuala e la fel de vie ca cea reala.

Astazi, la un platou de negrese si un tiramisu (ok, si o bere) vorbeam cu una din prietenele mele despre cat de mult mi s-a extins universul de acum un an pana azi. Si nu ma refer aici la cat de multi prieteni de FB am sau cat de populara sunt.

Am calatorit, am invatat, am cunoscut. Am savurat, am plans, am daruit. Am facut multe lucruri interesante, zic eu. Dar lucrul de care sunt atat de mandra azi este calitatea oamenilor pe care i-am cunoscut. Fie in virtual, fie in realitate, mi s-au deschis usi catre vieti la care nici nu visam.

Cum pot sa fiu altfel decat fericita, la finalul unei zile in care am primit cel mai frumos dar: caldura inimilor prietenilor mei?! Stiu, veti zambi unii, sarcastic, zicand ca ma bucur prea usor, ca unii mi-au trimis urari fara sa insemne mare lucru pentru ei. Iar eu va zic, voi cei care aveti mai putina incredere in oameni decat mine, ca daca si-au amintit sau de-abia au aflat, daca au ridicat telefonul si m-au sunat, daca m-au vizitat, daca mi-au scris mesaje si mi-au urat 'la multi ani', inseamna ca le pasa. Si e suficient pentru mine. Iubirea de celalalt are asa de multe fete!

Va multumesc din inima! Azi m-am simtit iubita!

8 comentarii:

  1. La multi ani si sa fii fericita! Sper sa te bucuri de intoarcerea in invatamant si sa-ti placa la fel de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani! Nu stima ca a fost. O sa retin de acum inainte. Deci, 7 septembrie. Estera

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,Estera, insa e pe 6 sept:) M-am apucat sa scriu textul si m-a prins a doua zi;)

    RăspundețiȘtergere
  4. awwww, happy late birthday!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. oh, niciodata nu e prea tarziu pt un gand bun.multumeeesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. cum? doar unul? o pletora de ganduri mai mult decat bune! (ce ma mai joc io aici cu gradele de comapratie :p ) si minuni, si dimineti cu soare si cafea, si verde, si rosu si restul culorilor, si tot ce nu s-a mai urat so far... :)
    6 septembrie, ce fain&curios, totodata... eheeee... povesti de povestit face-a-face ;)
    6-9... so caragiale, parca :) era o noapte furtunoasa?

    RăspundețiȘtergere
  7. da,da..chiar povesti de povestit. poate reusim sa ne vedem si face-to-face;)

    RăspundețiȘtergere