joi, 8 septembrie 2011

Descoperire

Azi am gasit o comoara! Dintre paginile unui jurnal din liceu, au cazut cateva foi cu poezii si fragmente de proza scrise de mine acum foarte multi ani.

Am ales cateva sa vi le impartasesc. Sa nu radeti de mine, aveam doar 16-17 ani. :)

Ferestrele sufletului meu sunt deschise si sparte
Vantul serii a batut prea tare si geamurile au pocnit.
De emotie.

 *********

Sunt lujer de lotus si apa neinceputa.
Dorinti fantomatice prin inima tanara
Imi tulbura viata deja prea tacuta
Sunt lujer de lotus si apa neinceputa.

Doresc cunoasterea, doresc fericirea
Invat cum sa cresc intr-o lume nebuna
Si poate acestea imi tulbur gandirea
Cand doresc cunoasterea si fericirea.

Privesc cum ma zbat pe uscatul durerii
Fara putinta de-a ma ajuta.
Doar strigatul crancen spre cerul iubirii
Mai poate sa ude uscatul durerii cand viata imi pare atat de grea.

*********

Biografie

Caldura, Umezeala. Miscare, Iesire, Tandrete. Cunoastere, Imbratisare, Crestere, Invatare, Dragoste, Tinerete, Dragoste, Maturitate, Dragoste, Tristete, Batranete, Amintire, Iarna, Moarte.Caldura, Umezeala....Inceput.

 *********

Strabateam padurea cu pasi repezi. Gafaiam. Picioarele desculte se afunda putin in pamantul umed si negru. Transpiram. Parul mi se agata in crengile copacilor ce se intind spre mine amenintatoare. Plangeam. Lacrimile alergau speriate pe obrajii fierbinti, orbindu-ma pentru o clipa. Un foc puternic imi strabatu fiinta. M-am oprit speriata. Mi-am privit piciorul stang. Talpa sangera si pamantul devenise rosiatic. Disperata, m-am ghemuit, am inchis ochii si am inceput sa tip. Crengile imi agatau parul, gafaiam si plangeam.
Un soc puternic. O zguduitura.
(atat am gasit, nu stiu daca mai era o continuare sau nu).

Atat pentru astazi. Mie mi-a placut sa fac cunostinta cu mine la varsta adolescentei. Uitasem de trairile si gandurile vremii de atunci. 

Un comentariu: