vineri, 2 septembrie 2011

Melancolie de toamna

Ascult nocturnele lui Chopin.  Afara e innorat si am o stare de completa relaxare si liniste interioara. Mai sunt patru zile pana la ziua mea de nastere si, ca in fiecare an in perioada asta, ma simt cuprinsa de trairi care mai de care.
Stiu ca anul trecut mi-am pus o dorinta de ziua mea (fara sa suflu in lumanari). Imi doream sa am un an plin de experiente minunate, in care sa nu am timp sa ma plictisesc. Si asa a fost.

Au fost si nervi si dezamagiri si lacrimi, dar mai apoi apele s-au linistit. Am vazut colturi de lume de un frumos magic, am reinviat prietenii si am cunoscut oameni noi , interesanti si generosi.

A fost un an de descoperiri, un an in care am simtit ca ma maturizez, ca devin mai stapana pe viata mea. Am invatat sa spun din cand in cand "nu", am daruit si am primit de sute de ori mai mult inapoi. Am respirat aerul mai multor orase ale Europei, mi-am redescoperit dragostea pentru teatru si mi-am cultivat-o. Am cutreierat strazi fara harta, am miros lavanda si am vazut mai multe flori la un loc decat imi puteam imagina.

Au fost momente anul acesta in care am simtit, aproape fizic, cum universul mi se largeste ca sa cuprinda oameni si locuri si stari de gratie. 

A fost un an frumos.


2 comentarii:

  1. Si nu au trecut decat trei sferturi din an, mai este un sfert ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine anul "meu" incepe odata cu ziua mea de nastere. Celalalt e anul tuturor :)

    RăspundețiȘtergere