duminică, 18 septembrie 2011

Dimineata de catifea

M-am trezit azi cu senzatia clara ca sunt infasurata in catifea. Si pielea parca imi era de catifea. Cand m-am dezmeticit am vazut ca o raza de soare patrunsese printre draperii si ma gadila pe picior. Caldura aceea blanda, de dimineata de septembrie, imi invadase corpul si imi daduse senzatia de care va vorbesc.
Frumos sa te trezesti asa, nu?
Am vrut sa mentin starea aceea de bine cat mai mult timp, asa ca m-am delectat cu cereale cu lapte, peste care am pus un strop de miere, am ascultat putina muzica buna si apoi am trecut la cafea. Sunt inca la cafea cand va scriu si tot in catifea ma simt.
Va doresc si voua sa va treziti in dimineti de catifea! Iata si o melodie potrivita:)

2 comentarii:

  1. Lucia, eu am foarte multe dimineti "de catifea", cand ma trezesc si pufosii mei vin sa avem group hug-ul de inceput de zi. Indiferent cat de obosita sunt, sau de cate am de facut in ziua respectiva, ei mi-o insenineaza garantat.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos, Irina! avantaj cei care au fiinte pufoase in casa;)

    RăspundețiȘtergere