duminică, 11 decembrie 2011

(auto)cenzura (?)

V-ati gandit vreodata cat de multe cenzuri ne aplicam singuri-singurei in fiecare zi? O facem foarte des si nu suntem constienti de asta. Parca am fi niste robotei cu un comportament adecvat normelor de conduita in care ne-am nascut si am crescut.

De cate ori nu am vrea sa spunem direct  imi era dor de tine, am nevoie de tine, te iubesc  si nu o facem? Sau sa mergem la omul drag noua, sa ne incolacim bratele in jurul lui si sa ii sarutam ochii?

Si nu o facem. Pentru ca nu se cade. Pentru ca sunt norme si reguli pe care nu e bine sa le incalcam. Pentru ca avem impresia ca suntem vesnici si va fi timp si pentru asta, intr-o zi. Pentru ca ne este teama de un refuz, de o privire batjocoritoare, de orice alt monstru care sta ascuns in noi si nu in celalalt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu